explorE

Saturday 26 November 2011

crite dunia kerdil

assalamualaikum..lamenye xbkak blog ni..da bersawang pun kan..kalau korang nmpak labah-labah tolong la halaukan ye..sebenarnye entry kali ni xde kaitan ngan labah mahupun lebah ye.. crite kali ni bermula ble aku ternampak gambar org kotak di laptop kwn.. terus menarik minat aku untuk search google image dan cari gambar 2 yang korang tengok di bawah ni nanti ...
kotak ni 1 jiwa ngan aku yang ska matematik.. angan2 aku nak menjadi kotak yang besar..

tetap nak maen gitar walaupun xde jari..xfham btol la..

kotak pun pandai makan angin oo..

kotak pun da terpengaruh ngan cter kl gangster.

ni plak pengaruh musik2 korea..."roly poly"

sebijik cam roomate aku...macam ni ke lau xde bf

orang penah cakap sediakan payung sebelum hujan..tp hakikatnya hujan da trun pun aku ttp xde pyung..

adik beradik ke kwan..muka sebijik...tapi ikut mka mak ke mka ayah ea..

berat sama djunjung ringan ko bawak sorang..

entry ni tercipta bile aku da xde idea..papepun kotak-kotak cute ni membuat kte tersenyum..walaupun gambar ni google punya tp entry ni aku tuannye..
ini untuk kali ni...
||kamsahammida||

No comments:

Post a Comment