explorE

Thursday 10 November 2011

FIJO

tarikh yang akan dikenang sampai bile 11 november 2007.. saat jam menginjak 11 malam .. kenangan manis .. aku dan dye bersepakat untuk memulakan hubungan yang lebih rapat .. (AZ)..
bermula saat itu hingga kini membuat masa telah berlalu selama 4 tahun tanpa disedari .. insyaALLAH dalam masa 3tahun lagi jika telah termaktub jodoh aku dan dye untuk bersama..(doakan kami)

nukilan untukmu (AZ)

awak,maafkan saya sebab ...
kadang2 saya manja dengan awak, maaf bila perangai saya kebudak-budakan.


awak, maafkan saya sebab ...
kadang-kadang saya terlalu cemburu bila awak rapat dengan seseorang.

awak, maafkan saya sebab ...

saya selalu ganggu tido awak, entah kenapa saya rindukan awak sangat.


awak, maafkan saya sebab ...

saya sentiasa mahukan awak disisi saya setiap masa
.

awak, maafkan saya sebab ...
saya tak kuat bila awak tinggalkan saya walaupun sekejap apatah lagi bila mungkin awak akan tinggalkan saya suatu hari nanti.

awak, maafkan saya sebab ...

saya selalau meragui cinta awak pada saya
maaf kerana saya perlukan awak selamanya.

terlalu banyak kata maaf untuk diungkapkan tetapi awak langsung tak pernah merungut dengan karenah saya. terima kasih awak kerana sudi sayang dan cintakan orang macam saya.




No comments:

Post a Comment